Vše o nákupu
Nejčastější dotazy zákazníků
Jaký je rozdíl mezi dostupností "skladem ihned k odeslání" a "skladem na centrále"?
Pokud je uvedené zboží "skladem ihned k odeslání" znamená to, že je připraveno na našem expedičním skladu. V takovém případě můžete očekávat, že Vám zboží dorazí zpravidla následující den od obdržení objednávky. Pokud je zboží ve stavu "skladem na centrále", je skladem u výrobce nebo dodavatele. V takovém případě můžete očekávat, že Vám objednávka dorazí zpravidla do 10 dnů po objednání.
Pokud máte skladem pouze část zboží, je možné objednávku rozdělit?
V průběhu vyřízení objednávky zasíláme několik emailů, kde rozepisujeme přesně, které zboží je skladem a které není. Informujeme také i o předpokládaných termínech naskladnění a vy tak máte vždy o svojí objednávce přehled. Možnost rozdělení objednávky nabízíme přímo v informačních emailech a zboží po obdržení doposíláme na vlastní náklady.
Je možné dostat slevu? Pokud bychom např. chtěli vybavit celou koupelnu?
V průběhu roku se může ocitnout jakýkoliv sortiment v akci. Většinou je časově omezená, proto doporučujeme sledovat naše stránky. U objednávek převyšujících hodnotu 50 000 Kč potom můžeme provést individuální nacenění.
Nemohu se dovolat na zákaznickou linku, proč?
Zákaznická linka je v provozu od 7:30 do 15:30. V případě špičky můžete na spojení s operátorkou čekat i více než jednotky minut. Pokud nechcete čekat, napište nám prosím na email info@livero.cz a my se pokusíme co nejdříve odpovědět. Dotazy obvykle zpracováváme během několika desítek minut či jednotek hodin.
Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?
Zboží můžete reklamovat nebo vrátit vyplněním formuláře, který naleznete zde. Poté vás budeme kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo emailu a sdělíme Vám přesné instrukce k úspěšnému vrácení nebo reklamaci zboží.
V objednávce nebyla přiložena faktura, kde ji najdu?
Fakturu zasíláme v případě dobírky elektronicky společně s informací o doručení zboží. U platby převodem nebo platební kartou zasíláme fakturu ihned po uhrazení objednávky. Faktury bohužel netiskneme a nepřikládáme k objednávkám. Zasíláme pouze elektronicky na email, který jste zadali do objednávky.
Rádi bychom vám usnadnili orientaci ve stavu zásob našich produktů a vysvětlili, jak rychle můžeme vaši objednávku dostat až k vašim dveřím.
🚀 Skladem ihned k odeslání
Tento produkt máme připravený a čekající na našem skladě, takže pokud uděláte objednávku, hned se dáme do práce a obvykle vám balíček přijde už následující pracovní den.
🏢 Skladem na centrále
Tento produkt je přichystaný u našeho dodavatele. Jakmile obdržíme zboží z Vaší objednávky, snažíme se ji expedovat co nejrychleji. Z našich dat vyplývá, že zboží v 97 % případů stihneme doručit do 10 dnů.
⏳Dodání do 1-2 týdnů
Produkt je dostupný u dodavatele. Jakmile obdržíme zboží z Vaší objednávky, ihned expedujeme. Zboží dorazí obvykle ve lhůtě od 1 do 2 týdnů. Dodací lhůta je v tomto případě orientační a může být kratší, ale také i delší.
📅Dodání do 3-5 týdnů
Produkt je dostupný u dodavatele. Jakmile obdržíme zboží z Vaší objednávky, ihned expedujeme. Zboží dorazí obvykle ve lhůtě od 3 do 5 týdnů. Dodací lhůta je v tomto případě také orientační a může být kratší, ale také i delší.
📅Na objednání
Tento produkt je k dispozici u dodavatele a na vaši žádost ho objednáme. Očekávejte, že zpracování objednávky zabere 3-6 týdnů. Dodací doba může být kratší či delší, v závislosti na dostupnosti.
⚙️ Aktualita informací od dodavatele: Vždy se snažíme poskytovat ty nejaktuálnější informace o dostupnosti produktů, ale občas se může stát, že skutečnost není úplně v souladu s tím, co nám dodavatel sdělil. Pokud dojde k takové situaci, ihned po zjištění Vás budeme kontaktovat a najdeme vhodný způsob, jak zajistit vaši úplnou spokojenost.
Potřebujete nás kontaktovat?
Jsme vám k dispozici každý všední den od 8 do 15 hod.
Zákaznická linka neslouží pro vyřizování reklamací. Pro vyřízení reklamace využijte náš reklamační formulář.
Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.