Hodnocení obchodu
L
Lucia
Vybavení do celé koupelny a druhého wc. Naprostá spokojenost.
ZH
Zdeněk Havelka
JB
Jitka Burešová
MR
Milan Růně
DH
David Henner
Komunikace, cena produktu a rychlost dodání je super. Cena za dopravu umyvadla 490,- prý nadrozměrný náklad DHL a bude doručeno na paletě, aby se nerozbilo. Přijela neoznačená dodávka a umyvadlo bylo jen v krabici. Aspoň řidič byl milý.
IH
Igor Hanslian
dle ocekavani, vse ok.
JČ
Jaromír Česák
E
Eva V.
Spokojená
LD
Lenka Dudková
JK
Jiří Koníček
ME
Marie Eliášová
MB
Milan Bartos
PČ
Petra Čížková
RZ
Roman Zahradnik
Objednáno a zaplaceno vybavení nové koupelny - kout, vanička, sifon, sprchový set, poličky, držák... Za dva dny poslali upřesnění, že datum dodání kvůli sprchovému koutu bude přesně za dva měsíce. Ruším objednaný kout, zbytek, který je skladem a ihned k dodání nechávám a posílám číslo účtu, na které vrátit platbu (skoro 9000 Kč). Paní upravuje objednávku a prosí o zaslání čísla účtu, na které obratem pošle přeplatek. Opakovaně tedy posílám stejné číslo účtu. LIVERO mi mezitím posílá žádost o ohodnocení zakoupených (a ještě nedodaných) výrobků. FAVI mi posílá žádost o ohodnocení zakoupených (a ještě nedodaných) výrobků. Po 12-ti dnech se dotazuji, kde jsou peníze a objednané zboží. Odpověď je překvapující - čekají na dodání sprchového setu (baterie, ruční a stropní sprcha), který má dorazit do dvou dnů. Zdůrazňuji, že sprchový set byl v objednávce označen, že je skladem a ihned k dodání! Zklamaný píšu, že za takových podmínek ruším celou objednávku. Za dvacet minut odpověď obchodu, že sprchový set právě dorazil a objednané zboží odesílají. Za dva dny opravdu přišel balík na amatérsky stlučené s prken jakoby paletě, kterou nešlo nijak nabrat vysokozdvižným vozíkem (váha balíku skoro 50 kg). Přeplatek přišel na účet po 14-ti dnech. Takže tak, sprchový kout jsem objednal jinde a v pohodě. Ještě štěstí, že lepších koupelnových center je více.
TS
Tým zákaznického servisu
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Lituji, že jste se setkal s problémy během procesu Vaší objednávky. Chci zdůraznit, že taková situace není standardem našeho obchodu. Vaši objednávkou se bohužel zabývala kolegyně, která byla v době zaučování, a bohužel Vám neposkytla služby na úrovni, jaké jsou u nás obvyklé. Tato kolegyně již u nás nepracuje kvůli více stížnostem na její práci.
Co se týče palety, chci ujistit, že naše palety nejsou jen obyčejné prkna, ale atypicky vyrobené rámy na paletách, které jsou navrženy k bezpečnému zvládání těžkých břemen. Tato konstrukce je prověřena a schválena pro manipulaci, jak naší, tak dopravní společností.
Doufáme, že nám dáte šanci ukázat Vám skutečnou kvalitu našich služeb v budoucnosti.
S úctou,
Erika
VT
Václav Tauš
PZ
Pěcha Zdeněk
PK
Petr Knorr
JŽ
Jiří Žambera
S obchodem samotnym jsem spokojen. S dopravou produktu, ale vubec. Dopravce volal ze dorazi pozdeji (do hodiny) nakonec dorazil o vice nez 2 hodiny pozdeji. Pro balicky jsem si jeste musel dojet, protoze nebyl podle navigace schopen dojet v pul 10 vecer.
L
LIVERO
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že jste spokojeni s nákupem u nás. Velmi nás mrzí, že jste měli problémy s dopravou Vašeho produktu. Rozumíme, jak může být zpoždění doručení frustrující, zvláště pokud je nutné si pro balíček dojet osobně v pozdních večerních hodinách.
Zkuste prosím příště upřesnit doručovací adresu, aby nedocházelo k podobným komplikacím. Vaše zkušenost nám pomáhá zlepšovat naše služby a snažíme se, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
Za tým LIVERO, Erika.
KV
Klára Vymyslicka
PP
Petr Polášek