Rychlejší expedice objednávek

Naše společnost se neustále snaží zlepšovat služby směrem ke koncovým zákazníkům. V poslední době jsme si všimli množství negativních recenzí, zejména na portále Heureka.cz, kde nás zákazníci často kritizovali, kvůli pozdnímu doručení zboží. Celou situaci aktivně řešíme již od počátku, ale k nápravě jsme potřebovali přijít s komplexním řešením. Problém spočíval především v pozdním doručení zboží na expediční sklad, nesystémové expedici a zacyklené zákaznické podpory. Nyní Vám můžeme s radostí sdělit, že jsme většinu neduhů a nedokonalých procesů již odstranili a to následujícími čtyřmi kroky.

1. Vlastní autodoprava

Často jsme byli omezováni rychlostí externích autodopravců, kteří zejména ve špičce nebyli schopni doručit zboží dostatečně rychle z centrály na expediční sklad. Dodání často trvalo od objednání přepravy i 10 pracovních dnů a to pro nás bylo samozřejmě nepřijatelné. Nyní jsme schopni dopravit zboží do 1-5 pracovních dnů od objednání.

2. Expediční systém

Díky novému expedičnímu systému jsme schopni extrémně rychle naskladnit a následně vyexpedovat objednané zboží. V praxi to potom vypadá tak, že zboží přijaté na sklad jsme schopni zařadit a odeslat do 24 hodin. Do procesu jsme implementovali dvojitou kontrolu a tak jsme srazili chybovost pod 0.1 %. Všechny objednávky jsou navíc pod kamerovým systémem a my jsme schopni jakoukoliv chybu zpětně detekovat a zajistit, aby se znovu neopakovala.

3. Zákaznická podpora

Vytvořili jsme pro vás samoobsluhu, kde můžete snadno najít odpověď na většinu dotazů. Tím jsme uvolnili ruce zákaznické podpoře, která se Vám může lépe věnovat jak na telefonu, tak na emailu. Posílili jsme ale i personálně a tak se v době největší vytíženosti vašim dotazům může věnovat několik operátorů. V případě technických dotazů je lepší nás kontaktovat na emailu, kde technik zpracuje dotaz a následně Vám předá relevantní informace.

4. Automatizace procesů

Postupně automatizujeme a nastavujeme všechny procesy ve firmě. To dopomáhá ke zvyšující se kvalitě a rychlosti služeb. Jako příklad můžu uvést zvýšení kvality zabalení produktu. Často posíláme křehké zboží (umyvadla, sprchové kouty, sklo ...) a tak jsme museli zabezpečit co nejvyšší kvalitu zabalení při co nejnižších nákladech. Díky použití nejmodernějších technologií v oblasti balení, se nám nyní podařila snížit rozbitnost zásilek pod 0.1 %.

V dalším kroku nás čeká stěhování do větších skladových prostor. Tím zajistíme větší množství skladových zásob a snížíme interval odeslání z 1-5 dní na 24 hodin, což u zboží, které máme skladem plníme již nyní. Děkujeme všem našim zákazníkům za přízeň. Věřte, že zákazník je v naší firmě na 1. místě a my uděláme vše pro to, abychom Vás nezklamali.

Děkuji za pozornost a přeji hezký den,
Jan Fréhar, jednatel